Інформація про заклад

Інформація про заклад

Інформація про заклад

    Історія нашого закладу.

  У затишному куточку мальовничого і водночас величного міста Запоріжжя існує особливий, чарівний дитячий світ, зовсім не схожий на метушливе буття дорослих. Це світ дитинства. Він співочий і дзвінкий, різнокольоровий і яскравий, веселий, чистий іпрозорий, мов джерельна вода. Весь цей світ знаходиться в будівлі дошкільного навчального закладу №175 «Оленка». Вже котрий рік поспіль, він гостинно відчиняє свої двері для найменших мешканців нашого міста. Тут кожна група – це комфорт і затишок, неповторний куточок казки і природи, чарівний світ книг та іграшок, а найголовніше – це уміло створені працівниками навчального закладу умови для становлення та всебічного розвитку особистості кожної дитини.

  Дошкільний навчальний заклад «Оленка» має свою історію створення, становлення, розвитку і зростання. Вперше заклад відкрив свої двері для галасливої малечі в квітні 1978 року, знаходячись у відомстві Запорізького кабельного заводу.

  В травні 1995 року будівлю було передано в комунальну власність міста. З того часу і по нині міська влада опікується долею та функціонуванням дошкільного закладу.

  У дошкільному закладі функціонує 12 груп:

2 групи — 3- го року життя;
2 група — 4 — го року життя;
1 група — 5- го року життя;
1 група — 6 — го року життя;
1 група — різновікова для дітей 4-5 року життя;
4 групи — спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення;
1група короткотривалого перебування для дітей 4-5 року життя.

  ДНЗ № 175 працює за 12 годинним режимом – 6 груп,
за 10,5 годинним режимом — 5 груп (4 – спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення, 1 група – 3 року життя), за 2 годинним режимом працює 1 група короткотривалого перебування.

   Наш ДНЗ забезпечений технічними засобами навчання, дидактичними посібниками (переважна більшість творчі наробки логопедів та вихователів), художньою дитячою та методичною літературою.
  У повсякденному житті проводяться різні форми мовленнєвої роботи: індивідуальна робота (перша половина дня — логопеди, друга половина дня — вихователі), збагачення словникового запасу дітей під час усіх видів діяльності: ігрової, пізнавальної, дослідницько-пошукової, образотворчої та словесної дитячої творчості.
  Логопеди протягом року проводять діагностичні «зрізи» розвитку мовлення дітей.
  На кінець року майже всі старші дошкільники засвоюють програмові завдання з грамоти — 92%.

  Педагогічний колектив ДНЗ всі свої сили і роботу спрямовує на удосконалення форм і методів навчально-виховної та корекційної роботи з дітьми, намагається забезпечити кожній дитині всебічний розвиток, враховуючи її вікові та індивідуальні особливості. В групах намагаються створити атмосферу доброзичливості, життєрадісного, спокійного мікроклімату, забезпечити всі необхідні умови для організації ігрової та трудової діяльності дітей.